dijous, 18 d’abril del 2013

I DESPRES DE L'ESO QUÈ?




PRESENTACIÓ EMPRENEDORIA:

Frase emprenedora:


La frase és: if you can imagine it you can create it.

La vaig triar ja que si la tradueixes es una frase que ens diu si ho pots imaginar ho pots crear per això crec que és una frase molt emprenedora.


Resultats activitats de auto coneixement:



Amb els resultat de les activitats d'auto coneixement els resultats que vaig extreure dels meus pares vaig encertar en alguns aspectes com els de saber fer riure a la gent i les de aprendre algunes coses ràpidament i també en que sóc molt bona persona.

Taller orientació:
a.Multiple intelligences test:
Crec que al fer aquest gràfic es pot observar que el meu interès per la música és molt baix. Crec que en l'aspecte de (myself smart) em conec bastant bé ja que la puntuació ha sigut de les més altes. En els àmbits de lletres i números no és que tingui uns resultats molt bons. En canvi en el (people smart) crec que em va sortir també bastant alt ja que la puntuació em va sortir per sobre del quinze.

Qüestionari d'interessos: resultats

En el qüestionari d'interessos el resultat més alt que em va sortir va ser el de tecnologies de la informació . Es un aspecte que crec que mi puc moure bastant bé ja que sempre que s'ha de solucionar algun problema informàtic o un problema amb la impressora a casa recorren a mi per que els ajudi. En aquest gràfic em van recomanar que fes enginyeria informàtic que crec que es molt bona feina. Un altre aspecte que també em va sortir bastant bé va se el de Econòmic i empresarial que crec que també te moltes sortides en el mercat laboral ja que es pot fer màrqueting o relacions publiques.

I després de l'ESO què?:opcions

Com ja he dit les possibles feines que m’han sortit per fer i que m’agraderien fer són les de informàtic, enginyeria informàtica o si no empresarials o màrqueting crec que la que més m’agradaria seria la de enginyeria informàtica ja que és un camp que mi puc moure bastant bé.


Possible itinerari:
Per cursar la enginyeria informàtica es necessita el GESO, el batxillerat la selectivitat, després anar a la UDG i fer un grau d'enginyeria informàtica. Després faria un màster de aplicacions multimèdia i treballaria a algun lloc.
Dades sobre la meva carrera:
-4 anys de durada
-140 places(orientatiu)
-Graduat en Enginyeria Informàtica per la Universitat de Girona
-Escola politècnica superior





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada